17 January 2009

Middag, NW3

Till åtminstone min stora glädje blir det parmiddag ikväll! Vi är bjudna hem till goda vänner som jag inte tror skulle slå ifrån sig om jag kallade dem foodies. Hon härstammar från Sverige och han från Tyskland och de har en Kitchen Aid™ ihop. När det kommer till tips på restauranger och wine bars här i stan, är de bättre än Time Out's Eating and Drinking Guide. Dessutom har hon en förkärlek till Afrika. Tänk om jag får en liten smak av Cape Town på tallriken ikväll eller äta något jag aldrig ätit förut!

3 comments:

Fikatimme said...

Önskar er en trevlig kväll med spännande matupplevelser.

manny-ken said...

Appropå cupcakesbloggar. Har du sett den här? http://www.holysweet.blogspot.com/
Fantastiskt!

ulrika said...

Ojoj, det kallar jag en kreativ gåva! Tack för länk manny-ken. Nu känner jag mig ännu mer muffins ;-)