27 April 2009

"Frukost" (på begäran)

Det är timmen efter lunch och jag vill backa till dagens första och, enligt mig, bästa käk. Och budget! Jag har nämligen fått ett önskemål från ett modelejon där hemma i Stockholm som håller på att äta man ur huse: Jag vill ha bästa grötfrukost-receptet!? Mina knäckemackor från Pyramidbageriet med basturökt skinka kvibille cheddar lirar inte riktigt med mammapengen.

De där mackorna låter ju visserligen som en dröm men om en modebloggerska får ebb i kassan, ska åtminstone orsaken vara dyra designerklackar och en fulländad garderob. Så för dig Manny-Ken, har jag sorterat inläggen här på You will eat it and you will like it, så du lättare hittar gröts och dess assecoarer accessoarer och kan spara in på slantarna. Vill du slå på stort kan du ju alltid testa receptet från lyxlirarna på Allt om Mat. Glöm inte den laktosfria mjölken bara.

1 comment:

MANNY-KEN said...

Finally! Tack sweetheart.