4 May 2009

Aktivitet brunch

Jag skulle vilja bjuda ett par vänner på brunch, här hemma hos oss, runt bordet som bara har 3 stolar (men vi har 4 av tallrikar, koppar och vinglas).

Det finns många och bra skäl till den här brunchen; vi får umgås med N och M i minst 2 timmar, vi kommer äta god mat som man inte äter så ofta (bild), det blir trevligt, det vore en artig gest och inbjudan tillbaka. Och framförallt får jag tillfälle göra mig till lite i köket. Så jag nämnde idéen för J. Han funderade ett litet tag, såg lagom entusiastisk ut och gav mig kommentaren "Jag vet inte riktigt... Vad äter man då?" HALLÅ. Mat är min hobby är min talang. Att komponera smaker, varmt och kallt kan motivera mig stanna upp så här sent. Bara en sån sak. Make a wish baby!

2 comments:

MANNY-KEN said...

Jag tyckte väl att jag kände igen bordet! Ha ha. Puss!

ulrika said...

Bra där manny-ken. Tänker jag på hemmabrunch tänker jag på dig, du vet!